InstaForex

Monday, September 19, 2011

Berhibur dengan Siri Kartun Yang Menarik

shin chan

Siri Kartun Yang Menarik

Mungkin ramai di luar sana ingin mencari sesuatu yang menarik bagi mengisi masa yang terluang.Mungkin ada juga yang memilih untuk berjalan jalan bersama insan tersayang,keluarga dan rakan rakan.Kali ini apa kata anda menonton siri kartun / anime yang menarik seperti Shin Chan ,Doraemon Ataupun Ninja boy?

Biasanya kartun / anime seperti ini ditayangkan di channel Astro Ceria dan masanya pula agak terlalu awal bagi mereka yang bekerja.Apa kata jika anda mempunyai internet,menonton secara online?

Mungkin bagi sesetengah individu,kartun seperti ini sedikit kebudak budakan dan hanya sesuai untuk tontonan kanak kanak? Rasanya tak salah jika orang dewasa juga menonton siri kartun seperti ini bukan? Illyz juga gemar kartun kartun yang menghiburkan seperti ini.

Jom menonton secara online di amixstream.Illyz gemar tengok kartun secara online di amixstream kerana bukan sahaja banyak pilihan,malah free lagi.Tak perlu register kalau setakat nak tengok.Pilih je siri yang nak di tengok dan biarkan buffering sekejap.Kemudian tengok la sepuas puasnya.

Shin Chan

Siri Berbahasa Melayu
Rating : Pg - 13 ( 13thn ke atas )

Link ke Website Untuk Tonton secara online

Ninja Boy Nintama

Siri Berbahasa Melayu
Rating : G ( Umum )

Link Ke Website Untuk Tonton Secara Online

Doraemon

Siri Berbahasa Melayu
Rating : G ( Umum )

Link Ke Website Untuk Tonton Secara Online





Sebenarnya ada banyak lagi siri menarik dalam bahasa melayu seperti hagemaru,atashinci dan banyak lagi di website amixstream.Apapun Enjoy ye ^^

No comments: